Перелік інформації з обмеженим доступом
"ЗАТВЕРДЖЕНО"
розпорядженням голови районної ради
№ 15 від 15 квітня 2011 року
ПЕРЕЛІК
інформації з обмеженим доступом (конфіденційної, таємної, службової),
що є у володінні виконавчого апарату Чугуївської районної ради
1. До конфіденційної інформації виконавчого апарату Чугуївської районної ради належить:
1.1. Персональні дані про особу (національність, освіта, сімейний стан, релігійність, стан здоров′я, а також адреса, дата і місце народження).
1.2. Інформація професійного, ділового, виробничого, банківського, комерційного так іншого характеру, стосовно якої громадяни чи юридичні особи, що нею володіють, встановили режим конфіденційності.
1.3. Персональні дані про учасників конкурсних відборів суб’єктів оціночної діяльності, передачі в оренду та продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чугуївського району.
2. До таємної інформації виконавчого апарату Чугуївської районної ради належить:
2.1. Інформація, що становить державну таємницю або іншу передбачену законодавством таємницю, розголошення якої завдає шкоди особі, суспільству і державі.
2.2. Лікарська таємниця та відомості з лікарських листів непрацездатності.
3. До службової інформації виконавчого апарату Чугуївської районної ради належить:
3.1. Документи (заяви, виписки та ін.) діяльності комісії районної ради з питань поновлення прав реабілітованих.
3.2. Протоколи засідань комісії районної ради з питань поновлення прав реабілітованих.
3.3. Документи (подання, заяви, згоди) про помічників – консультантів депутатів Чугуївської районної ради.
3.4. Документи (клопотання, відгуки, біографічні довідки) щодо присвоєння звання "Почесний громадянин Чугуївського району".
3.5. Облікові картки сільських, селищних голів, секретарів рад та голови районної ради.
3.6. Облікові картки депутатів районної ради.
3.7. Протоколи засідань атестаційної комісії для проведення атестації посадових осіб Чугуївської районної ради та документи до них.
3.8. Списки кадрового резерву виконавчого апарату районної ради.
3.9. Документи (листи, таблиці, рішення та ін.) по Асоціації органів місцевого самоврядування в Харківській області.
3.10. Листування з органами державної влади, місцевого самоврядування про представленню до нагород, присвоєння почесних звань.
3.11. Розпорядження голови районної ради про прийняття, переведення, заохочення, звільнення, сумісництво працівників, про матеріальну допомогу.
3.12. Розпорядження голови районної ради про надання відпусток.
3.13. Розпорядження голови районної ради про стягнення, відрядження працівників.
3.14. Розпорядження голови районної ради з адміністративно-господарських питань.
3.15. Протоколи засідання конкурсної комісії по заміщенню вакантних посад посадових осіб місцевого самоврядування та документи до них.
3.16. Листування з органами виконавчої влади та місцевого самоврядування всіх рівнів з питань, що відносяться до повноважень органів місцевого самоврядування.
3.17. Пропозиції, заяви, скарги громадян.
3.18. Особові справи працівників виконавчого апарату районної ради.
3.19. Трудові книжки працівників виконавчого апарату районної ради.
3.20. Листування з питань складання колективного договору.
3.21. Протоколи засідань комісії із загальнообов’язкового державного соціального страхування у зв’язку з тимчасовою втратою працездатності та витратами зумовленими народженням та похованням та документи до них.
3.22. Протоколи засідань комісії виконавчого апарату районної ради щодо перевірки наявності, зберігання та використання печаток і штампів та документи до них.
3.23. Річні звіти (таблиці, статистичні дані) з кадрових питань.
3.24. Договори (господарчі, трудові), що укладені головою районної ради.
3.25. Протоколи засідань комісії з питань узгодження меж між м.Чугуєвом та Чугуївським районом та документи до них.
3.26. Журнал реєстрації приходу на роботу і виходу з роботи робітників і службовців Чугуївської районної ради.
3.27. Листування про встановлення виробничих зв′язків з підприємствами, організаціями та установами району по управлінню об’єктами та суб’єктами спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чугуївського району.
3.28. Технічні паспорти на об’єкти спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чугуївського району.
3.29. Штатні розписи суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чугуївського району.
3.30. Контракти із керівниками суб’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чугуївського району.
3.31. Протоколи конкурсної комісії з відбору суб’єктів оціночної діяльності, передачі в оренду та продажу об’єктів спільної власності територіальних громад сіл, селищ Чугуївського району та документи до них.
3.32. Протоколи засідання експертної комісії Чугуївської районної ради.
3.33. Листування з питань доступу запитувачів до публічної інформації.
3.34. Штатний розпис районної ради та переліки змін до нього.
3.35. Акти документальних ревізій і перевірок бюджетно-фінансової діяльності районної ради.
3.36. Розрахункові відомості на видачу заробітної плати працівникам районної ради.
3.37. Особові рахунки працівників районної ради.
3.38. Ідентифікаційні номери фізичних осіб – платників податків.
3.39. Відомості з документів (проекти рішень, довідки, висновки, листи, тощо) до протоколів сесії Чугуївської районної ради.
3.40. Відомості з актів приймання-передачі справ відділів виконавчого апарату районної ради.
3.41. Інформація, що міститься в звітах "Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податку, і сум утриманого з них податку" (форма 1 ДФ).
3.42. Інформація що міститься в звітах "Звіт про суми нарахованої заробітної плати (доходу, грошового забезпечення, допомоги, компенсації) застрахованих осіб та сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов′язкове державне соціальне страхування до органів Пенсійного фонду України".
3.43. Бухгалтерські книги та реєстри.
3.44. Документи з фінансово – господарської діяльності виконавчого апарату районної ради (довіреності на отримання матеріальних цінностей, подорожні листи, акти прийому-здачі виконаних робіт та послуг, видаткові накладні, рахунки – фактури на оплату, звіти матеріально-відповідальних осіб, акти на списання предметів, відомості видачі матеріальних цінностей, прибутковий касовий ордер, видатковий касовий ордер, платіжні доручення, звіти про використання коштів, які надані під звіт).