Чугуївська районна рада Харківської області
Харківська область
Малий Герб України
gov.ua Місцеве самоврядування України
  Пошук

Переваги нової функції «Автозаповнення декларації»

Дата: 31.12.2024 08:43
Кількість переглядів: 18

Фото без описуНачальниця відділу з питань запобігання та виявлення корупції виконавчого апарату Харківської обласної ради Томіла Погуляєва нагадала про те, що кампанія декларування за 2024 рік стартує 1 січня і триватиме до 31 березня 2025 року.

Також вона наголосила, що завдяки новій функції «Автозаповнення декларації» подавець може швидше і простіше заповнювати декларації, мінімізуючи ризики помилок. Цю інновацію запровадило Національне агентство з питань запобігання корупції у Єдиному державному реєстрі декларацій осіб, уповноважених на виконання функцій держави або місцевого самоврядування.

Функція автозаповнення дозволяє автоматично переносити дані про майно та доходи декларанта і членів його сім’ї, які вже є у розпорядженні державних реєстрів. Це прискорює процес заповнення декларації, а також дає змогу виявляти помилки чи неактуальну інформацію в реєстрах.

Процедура складається з трьох основних етапів:

1. Збір інформації через застосунок «Дія»:

- декларант визначає період та членів сім’ї;

- отримує підтвердження від членів сім’ї через застосунок «Дія»;

- формує довідку «Дані для декларації».

2. Перенесення даних у чернетку декларації із запропонованих обʼєктів декларування:

- створити чернетку декларації (нову або на основі попередньої);

- натиснути кнопку автозаповнення;

- обрати об’єкти із запропонованих;

- перевірити обрані об’єкти на достовірність даних.

3. Підтвердження та подання декларації:

- перенесення обраних даних до чернетки декларації;

- перевірка на дублі, видалення неактуальних даних;

- доповнення декларації за потреби та її подання.

Важливо! Автозаповнення не звільняє декларантів від обов’язку самостійно зазначати інформацію, яка відсутня в реєстрах. Довідку «Дані для декларації» можна формувати лише один раз на рік.

Переваги нової функції:

- економія часу (менше часу на збір даних та заповнення декларації);

- мінімізація помилок (автоматизоване перенесення даних знижує ризик одруківок);

- актуалізація інформації (можливість виявляти і виправляти помилки в реєстрах).

 

джерело інформації – https://oblrada-kharkiv.gov.ua/2024/12/30/perevagy-novoyi-funkcziyi-avtozapovnennya-deklaracziyi/

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь