Чугуївська районна рада Харківської області
Харківська область
Малий Герб України
gov.ua Місцеве самоврядування України
  Пошук

фрейм

 

I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

 

         1. Відділ організаційно-документального забезпечення та управління персоналом (далі – відділ) є структурним підрозділом виконавчого апарату районної ради.

2. Відділ створюється для забезпечення діяльності районної ради та її органів, депутатів, постійних комісій, виконавчого апарату ради з питань кадрового, організаційно-документального, матеріально-технічного забезпечення, організації діловодства, контролю за термінами виконання документів, належного розгляду звернень громадян, управління персоналом та здійснення заходів з управління майном спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст Чугуївського району.

3. Відділ підзвітний та підконтрольний безпосередньо керуючому справами виконавчого апарату районної ради.

4. У своїй діяльності відділ керується Конституцією України, Законом України "Про місцеве самоврядування в Україні", іншими Законами України, указами і розпорядженнями Президента України, постановами Верховної Ради України, постановами і розпорядженнями Кабінету Міністрів України, рішеннями Харківської обласної ради, розпорядженнями голови Харківської обласної ра ради та голови Харківської обласної державної адміністрації, Регламентом районної ради, Положенням про виконавчий апарат районної ради, рішеннями районної ради, розпорядженнями голови районної ради, цим Положенням, іншими нормативними актами, що регламентують діяльність органів місцевого самоврядування.

5. Діяльність відділу здійснюється на підставі плану роботи ради на поточний рік.

6. Відділ при вирішенні питань, які належать до його компетенції, взаємодіє з іншими структурними підрозділами виконавчого апарату районної ради, органами місцевого самоврядування різних рівнів, з відділами та управліннями районної державної адміністрації, політичними партіями, об’єднаннями громадян, засобами масової інформації.

7. Положення про відділ затверджується районною радою.

 

 

ІІ. ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ ТА ЗАВДАННЯ ВІДДІЛУ.

 

1. Головними завданнями відділу є:

 

         1.1. Організаційно-документальне, матеріально-технічне, інформаційно-аналітичне забезпечення діяльності районної ради та її органів, депутатів, постійних комісій, виконавчого апарату ради.

         1.2. Впровадження єдиної системи діловодства, редагування, друкування, розмноження та розсилки рішень ради, розпоряджень голови ради та інших документів, згідно з встановленими термінами та відповідно до інструкції про ведення діловодства, здійснення контролю за термінами виконання документів.

         1.3. Забезпечення належного розгляду звернень громадян та реалізація питань особистого прийому головою та заступником голови районної ради, забезпечення доступу запитувачів до публічної інформації, що є у володінні Чугуївської районної ради.

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь